.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دایه های مهربان تر از مادر!!


چندی است که از اظهار نظر یکی از مقامات بلند پایه ی دولت در خصوص بکارگیری لفظ مکتب ایرانی گذشته و در پی این موضوع تحلیل ها و اظهارات مختلفی از سوی علما و اساتید حوزه و دانشگاه، احزاب و دیگر مقامات و مسئولان کشوری مطرح شده که پیامدهای متفاوتی را نیز در سطح لایه های مختلف جامعه در پی داشته است و در این میان کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان و کارگزاران نظام "همواره در حال آتش افروزی پی در پی در بین جناح های سیاسی هستند" که مصداق بارز بی تقوایی آنهاست، از این موقعیت سوء استفاده نموده و آتش بیار معرکه گردیند و جدای از گفتمان دلسوزان واقعی نظام اسلامی به اظهار نظر مغرضانه در این راستا پرداخته اند.
شکست خوردگان سیاسی و فتنه گران که اکنون جایی در بین توده های عظیم و آگاه مردم ولایی ندارند و یا افراد به اصطلاح خودی که همواره در اردوگاه اصول گرایان با ایجاد شبهه و طرح مسائل حاشیه ای سبب اختلاف و وقفه در کار دولت اصول گرا و مکتبی شده اند از فضای آزاد و باز اندیشه ای در این جامعه ی اسلامی سوء استفاده نموده و آتش بیار معرکه گردیده اند!
همان کسانی که بی شرمانه در فتنه ی طرح ریزی شده از سوی اربابان قدرت و استکبار جهانی طی سال گذشته نوای جمهوری ایرانی سرداده و شعار نه غزه و نه لبنان را سر می دادند امروزه دایه های مهربان تر از مادر شده !!!...! و با دلسوزی برای اسلام و نظام اسلامی به تحلیل، رد و یا دفاع از این مواضع پرداخته اند.
البته نویسنده در این مجال قصد دفاع و یا رد اظهار نظر این مقام مسئول را ندارد،اما مسلماً چنین اظهار نظرهایی در برخی از اماکن عمومی و غیر تخصصی سبب برخی از پیامدهای ملی و فراملی خواهد شد:
1- طرح چنین مسائلی و تحلیل ها و اظهار نظر های پیرامون آن که هر از چند گاهی سبب التهاب در فضای جامعه می گردد گاهی شبه ی بروز شکاف در بین نیروهای اصول گرا و پیروان واقعی خط امام راحل و رهبری معظم انقلاب شده که ناامیدی و دلسردی امت حزب ا... را در پی خواهد داشت.
2- درگیری نخبگان جامعه به مسائل کوچک و حاشیه ای و بازماندن از اهداف عالیه ی نظام و دولت اسلامی.
3- استفاده دشمنان قسم خورده ی داخلی و خارجی از فضای مسموم و غبار آلود جامعه با ایجاد شکاف در بین نخبگان جامعه ی اسلامی و چشم طمع آنان به مقاصد پلید خودشان.
البته در این مقاله به چند نمونه از این پیامدها اشاره گردیده و چه بهتر است که نخبگان و دلسوزان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیر و هوشیاری و حفظ وحدت که ضامن بقا و رسیدن به اهداف عالیه ی نظام اسلامی است تحت رهبری مدبرانه ی مقام معظم رهبری از طرح چنین مسائلی در فضای عمومی جامعه بپرهیزند و با راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی که از دغدغه های رهبری نظام است به تحلیل این گونه مسائل در فضای کارشناسی تر شده و باحضور نبخگان علمی جامعه پرداخته و آنگاه این مسائل را در سطح وسیع جامعه به صورت پخته تر مطرح نمایند تا در آینده شاهد این گونه ناملایمات و سوء استفاده ی دشمنان نباشیم. انشاءا...


محمد محبوب سیف کتی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.